Sayfalar

28 Şubat 2013 Perşembe

Büyüksün Willard Wigan...

Willard Wigan İngiliz bir heykeltraş.. Bir sanatçı..

Ancak öyle eserlere imza atıyor ki, aklınızı yiyorsunuz. Yalnızca mikroskopla görebileceğiniz eserlerini, ve neden bu mikro boyutlarda eserler çalıştığını ise şöyle ifade ediyor;

"5 yaşındayken "Okuma Bozukluğu" (Disleksi) ile mücadele etmem gerekti. Siyahtım, okumada yetersizdim. Öğretmenlerim beni hep aşağılıyordu. Kendimi küçük ve aptal hissetmemi sağladılar. Ben de onları küçülttüm. Öğretmenlerimin ve çevremdeki her şeyin en küçük heykellerini yaptım."

Bu muhteşem bir örnek bence. Kimsenin, en yakınınızdaki insanın bile asla size bir şeyi yapamayacağınızı söylemesine izin vermeyin. Çünkü insanlar kendi yapamadıklarını başkaları da yapamasın isterler. Kendileri hayallerine ulaşamayınca başkaları da ulaşamasın ki, kendilerini normal hissetsinler. Asla bir başkasının sizi, başarısızlıklarını kapatan bir örtü olarak kullanmasına izin vermeyin...

Saygılar Willard Wigan...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder