Sayfalar

2 Ocak 2014 Perşembe

Hayatımın Hediyesi!

Bitanem;

Hani derler ya, "Evlilik şans işidir." diye…

Gerçekten dünyanın en şanslı adamı olduğumu düşünüyorum. Gün içinde hayatın hızlı akışına kapılıp unuttuğumuz bir çok şey gibi, çok iyi bir "hayat arkadaşı"'na sahip olduğumu da unutuyorum bazen.. Ama öyle bir an geliyor ki içimden mutluluk taşıyor hatırladığımda.

Benim güzel karım.. Öyle çabalamış, öyle özenmiş ki doğumgünüm için.. Ben mutlu olduğumda o yüzünde oluşan sevinç ifadesini yerim ben.. Sadece doğumgünü için değil tabiiki bu söylediklerim. Gerçekten herkesin sahip olamayacağı bir desteğe sahibim senin tarafından. İyi günde kötü günde lafınının vücut bulmuş hali biricik karım benim..

Sana kalbimin en içinden kocaman teşekkürler. Sen benim her şeyimsin.

Seni canından çok seven kocan.

10 yorum:

  1. Şans olayı karşılıklı bence.
    Sevgili eşiniz de aynı duygular içinde, eminim:)
    Kadir kıymet bilen bir eşi var ki ona bu harika satırları döktürmüş, değil mi ama?

    Doğum gününüzü kutlar, mutluluğunuz sonsuza kadar sürsün dilerim;)

    YanıtlaSil
  2. Ben senden daha şanslıyım. Sen benin en büyük şansımsın. Nefesimsin.. Seni çok seviyorum.. çok... Teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  3. Ömrümmmm... Seni çook seviyorum.. Hayatımın en büyük şansısın sen.. İyi ki varsın iyi ki..

    YanıtlaSil
  4. Mtluluğunuz daim olsun sizin gibi güzel örnekler görmesek geleceğe dair en ufak umudumuz olmayacak, Maşallah diyorum yürekten, nice yıllara:)

    YanıtlaSil
  5. Mutluluğunuz daim olsun. Eş çok önemli dediğiniz gibi; iyi günde ve kötü günde.
    Bende eşim açısından şanslılardanım.
    İyi seneler sevdiğinizle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size de eşinizle birlikte iyi seneler :) Umarım sizin de daim olur mutluluğunuz. Çok teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil
  6. Ne mutlu bir tablo ne güzel kelimeler maşallah dedim okurken :) Mutluluğunuz daim olsun. Sevginiz de bir ömür devam etsin inşallah :) Nice mutlu yaşlara sevdiklerinizle..

    YanıtlaSil