Sayfalar

11 Haziran 2014 Çarşamba

Gözünü Yoldan Ayırma...



Hong Kong'ta bir sinemada yapılan "Araba kullanırken telefona bakmak öldürür" temalı interaktif bir reklamla karşılaştım ve sizin de görmenizi istedim. Emniyet kemerinin ve en önemlisi yolda giderken başka bir şeyle ilgilenmeyip gözü yoldan ayırmamanın önemini çok güzel göstermiş bu çalışma. Müthiş paralar bayılarak çekilen reklamlardan bin kat daha etkili olmuş. Alman otomobil markalarını işçilikleri ve kalitesi açısından zaten üstün görürken bir de reklam anlamında bu çalışmalarıyla beni benden aldılar. İyi seyirler :)


3 yorum:

  1. Of çok beğendim ya ne yaratıcı! Suratlardaki ifadelere bayıldım özellikle :D

    YanıtlaSil
  2. Süper olmuuş. Adamlar işi biliyor ya :)

    YanıtlaSil
  3. reklam izlemeyi seven, reklam çıkınca pek kanal değiştirmeyen biriyim. yaratıcı reklamlara ölüyorum, zeka pırıltılarıyla beni benden alan kamu spotlarına keza öyle... buna da bayıldım ! adamlar işi biliyo; sloganları bile net! Das Auto ... o kadar yani :)

    YanıtlaSil