Sayfalar

6 Nisan 2014 Pazar

Önerisi olan var mı?


Geçen gün artık yeter dedim ve aldım 1litrelik kola'yı karşıma konuştum. Sorun sende değil bende dedim. Olmuyor yürümüyor dedim. Dedim ama nafile. Onsuz geçen günlerin acısını diğer asitli kuzenleriyle onu aldatarak dindirmeye çalıştım. Bim'in önünden geçerken Le Cola bile bana göz kırpıyormuş gibi geldi.. Kola sanırım yukarıdaki fotoğrafta yazan her sıfat gibi yer etmiş hayatımda. O kadar da terbiyesiz reklam yapıyorlar ki, yok efendim kavurucu yaz sıcağının yaşandığı bir günde buzlarla dolu bir bardaktan içeri süzülen kola ve sonrasında ilk yudumu alan kişinin gırtlağından çıkan lıkırt sesi..:)

Sonuç olarak kola bağımlılığımı, daha doğrusu asitli içecek tüketimimi ortadan kaldırmam lazım. Bu konuda varsa önerilerinizi bekliyorum :)

1 yorum:

  1. Benim uyguladığım yöntem şöyle: Koladan sonra bir müddet Fanta ile devam ettim. Daha sonra Yedigün,Schweppes derken portakal suyuna geçiş yaptım. Aslında bu geçiş döneminde birini bırak diğerine geç şeklinde değil. İkisini beraber götür ama meyve suyuna daha ağırlık ver şeklindeydi. Şimdilerde portakal, vişne ağırlıklı meyve suyu tüketiyorum evde. Eve yemek sipariş ederken de içecek olarak kola yerine ayran seçiyorum. Benim için büyük, insanlık için küçük bir adım tabii. :)) Dışarıda yemek yerken arada sırada yine kola içiyorum ama ilk yudumdan sonra hemen pişman oluyorum. :) Kolay gelsin size. ;)

    YanıtlaSil